Usein kysyttyä - Löytyisikö etsimäsi täältä?

Rainbow on S-ryhmän vuonna 1967 rekisteröimä ns. private label -tuotemerkki. Englanninkielinen Rainbow-nimi on peräisin pohjoismaisesta hankintayhteistyöstä, jonka tavoitteena oli kehittää yhteinen tuotemerkki. Rainbow toimikin jonkin aikaa pohjoismaisena private label -tuotemerkkinä, mutta vakiintui lopulta vain Suomeen. Ensimmäinen Rainbow-tuote oli Rainbow rusinat, jonka jälkeen tuoteryhmiä laajennettiin säilykkeisiin ja muihinkin elintarvikkeisiin. Rainbow-nimellä viitataan tuotemerkin tavoitteeseen koota yhden sateenkaaren alle useiden eri tuoteryhmien tuotteita.

House ja Hugin kodinkoneita on saatavilla Prismoista, Sokoksista, Kodin Terroista, S-Raudoista ja suurimmista S-marketeista.  Niiden käyttöhjeet löydät täältä.

Käyttöturvallisuustiedotteella tarkoitetaan dokumenttia, josta ilmenee lisätiedot kemikaalituotteen ominaisuuksista, vaaroista sekä turvallisesta varastoinnista ja käsittelystä. Käyttöturvallisuustiedotteen avulla teollisessa ja ammatillisessa toiminnassa käyttäjät voivat käyttää kemikaalia turvallisesti.  Kemikaalitietoa ja käyttöturvallisuustiedotteet löydät osoitteesta www.kemidigi.fi. Kirjoita hakukenttään tuotteen kauppanimi (esim. Rainbow kalkinpoistoaine).

Voit toivoa haluamaasi tuotetta S-marketin Sinuntoive -palvelussa, Alepan Korttelitoive -palvelussa tai esittämällä toiveesi suoraan lähimyymäläsi henkilökunnalle.

S-ryhmän ruokakauppojen (Prisma, S-market, Food Market Herkku, Alepa ja Sale) yhteystiedot löydät Foodie ‑verkkopalvelusta tai S-mobiilisovelluksesta. S-mobiilista löydät lähimmät S-ryhmän kaupat, ravintolat sekä muutkin toimipaikat. S-mobiilin voit ladata puhelimeesi sen sovelluskaupasta.

Voit antaa palautetta tuotteen ostopaikkaan tai olla yhteydessä tuotteen valmistajaan, jonka yhteystiedot löydät pakkauksesta.

Vastaamme kaikkiin yhteydenottoihin, joissa on yhteystieto mukana. Pyrimme ripeyteen, mutta toisinaan joudumme selvittämään asioita tarkemmin vaikkapa tuotteen valmistajan kanssa ja vastausaika voi venyä.

Käyttötavara-asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä tuotteen ostopaikkaan. Myymälän kautta virheellisen tuotteen korvaaminen onnistuu sujuvasti ja palaute kirjataan reklamaatiojärjestelmään, josta se ohjautuu myös tavarantoimittajalle.

Ajankohtaiset uutiset ja tiedotteet S-ryhmästä löydät täältä. 

Voit myös olla yhteydessä S-Kuluttajaneuvontaan palautelomakkeemme kautta tai soittamalla arkisin klo 9−13 puh. 0800 97322.